top of page

Midea márkáról

Az 1968-ban alapított Midea mára az egyik legnagyobb gyártóvá nőtte ki magát világszerte a háztartási cikkek és a klímaberendezések piacán.A 40 éves folyamatos fejlődés eredményeként 2011-ben elérte a 22 milliárd dolláros összbevételt. Ennek eredményeképpen több mint 150,000 munkahelyet hozott létre Kínában, és a világ számos más országában egyaránt.

midea-vector-logo-400x400.png

A Midea alapelve az, hogy folyamatosan törekszik értéket teremteni, oly módon, hogy reagál a piaci igényekre, költséghatékonyan szervezi a tevékenységeit és folyamatosan szem előtt tartja a vásárlói elégedettséget.Ez a vezérelv segít a Midea-nak, abban, hogy világszerte átfogó termékportfóliót tudjon vásárlói rendelkezésére bocsátani, oly módon, hogy a disztribúciót fejlett hulladékkezelési eljárással támogatja meg, így képes egyszerre megfelelni a gazdaságossági és a természetvédelmi alapelveknek.

Mára Midea vezető branddé vált Kínában. A vállalat folyamatosan globalizálja a tevékenységeit, így többek között Vietnamban, Belorussziában, Egyiptomban, Argentínában és Indonéziában is találhatunk gyártóegységeket, amelyek a jövőben továbbiakkal bővülnek.

Midea azonban nem csak a gyártási, hanem disztribúciós tevékenységét is nemzetközi szinten szervezi, lokális disztribúciós csomópontokat létrehozva világszerte, hogy a vevőit minél jobban tudja kiszolgálni.

midea-blanc_készülék.jpg
Midea kids_klíma.jpg
midea-mission-ii.jpg
midea-kids-rózsaszín.png

A jövőbe tekintve, Midea folytatni kívánja, azt a kezdeményező és növekvő attitűdöt, amely az egyik legdinamikusabban fejlődő világvállalattá tette. Midea azonban nemcsak az üzleti kiválóságra törekszik, hanem felelősségteljes corporate citizen, azaz mint egy felelős állampolgár kíván a világpiacon jelen lenni.

Midea készülékválasztékunk: Silver Klíma - Midea klímák

bottom of page